Calendari


Inici del curs: 4 d’octubre 2009
Finalització del curs: 20 de gener de 2010
Avaluació: Finals de gener, la data serà anunciada amb antel.lació
Revisió de notes: Per correu electrònic fins al 14 de febrer de 2009
Dies no lectius: 12 d’octubre, 1 de novembre, 6 i 8 de desembre i períodes de vacances de Nadal, així com els caps de setmana

FASE 1: Establiment dels criteris d’anàlisi i tria de webs per avaluar

 
Fins al 15 d’octubre
  • Els alumnes han de comprovar que estan activats a l’assignatura en l’Aula Global.
  • A l’Aula Global trobaran el grup al que se’ls ha assignat: Contingut, Usabilitat o Interactivitat, així com la zona de webs. Per tant, cada alumne formarà part de dos grups: el grup de zona i el grup de criteri. En total, hi haurà set grups: tres per criteri i quatre per zona.
  • Els alumnes hauran d’accedir a la documentació associada a l’assignatura i a les lectures bàsiques pel debat de cada criteri.
  • Els alumnes seran donats d’alta al blog del curs. Rebran un missatge electrònic per activar el seu accés. Hauran de comprovar que poden entrar i que poden publicar continguts
  • Abans del 15 d’octubre cada grup notificarà per email al professor l’alumne que farà de portaveu del grup.

Del 16 d’octubre al 5 de novembre
  • Els alumnes han de debatre en el blog sobre els criteris assignats i com creuen que l’han d’avaluar. Quins aspectes hauran de tenir en compte. Cada alumne haurà de fer un mínim de dues intervencions argumentades a la setmana.
  • La qualitat de les intervencions es tindrà en compte en l’avaluació. La qualitat vindrà donada pel valor de la redacció, la seva regularitat, les idees aportades, així com la relació amb el debat en curs amb la resta de companys de grup.
  • Paral.lelament, cada grup començarà a treballar en una proposta de webs periodístiques a avaluar. Cada grup tindrà una zona assignada prèviament.

Del 8 al 24 de novembre
  • Els alumnes hauran de treballar en la construcció de les 7 preguntes que integraran l’avaluació del criteri asignat (usabilitat, contingut, interactivitat). Les respostes seran excloents.
  • Els alumnes hauran d’acordar quines seran les 7 webs que presentaran de la seva zona, a partir de la selecció prèvia que ha fet cada alumne individualment.

25 de novembre
  • El portaveu de cada grup pujarà a la carpeta assignada de l’aula globalles seves preguntes del qüestionari, així com les deu millors web de la seva zona assignada. S’han d’enviar abans de les 18:00 h.

FASE 2: Avaluació dels mitjans

Del l’3 al 20 de desembre
  • Els alumnes hauran d’avaluar individualment totes les webs del llistat final d’acord amb el qüestionari resultant, que serà online a l’adreça http://adj.upf.edu. La data límit per fer l’avaluació dels mitjans periodístics és el 18 de desembre a les 18:00h h. 

22 de desembre
  • El professor anunciarà la selecció de les 10 webs més votades.

FASE 3: Argumentació

Del 23 de desembre al 15 de gener
  • Cada alumne pujarà a la carpeta assignada de l’aula global la llista de les 10 millors webs segons el seu criteri i per ordre de preferència. La llista haurà d’anar argumentada. La data límit de presentació de la llista és el 15 de gener a les 18:00 h.

20 de gener
o   El professor anunciarà el rànquing final de mitjans seleccionats.