Com altres companys han comentat, el contingut és tota aquella informació que podem extreure d'una web. No solament text, però fotografies, vídeos, aparença, publicitat i hipertext.
L'hipertext mereix una atenció especial doncs és una nova forma de contingut que no tots els autors dominen, ni tots els usuaris en són adeptes. L'hipertext o enllaç consisteix en dirigir l'usuari a altres fonts d'informació per tal de completar l'article inicial. Tal i com es comenta en una de les lectures recomanades, "Escribir para la red" de J.C. García Gómez, l'ús de l'hipertext s'ha de dosificar i s'ha de fer servir en la justa manera, evitant que el lector es perdi en munts d'informació innecessària i sense omplir el text d'enllaços aclaparant el lector.
Finalment, mencionar la importància de la veracitat del contingut, que estigui contrastat, que no inclogui visions esbiaixades, que si és contingut visual no hagi sofert modificacions amb programes de gestió d'imatge. El contingut d'una web periodística ha de complir al cap i a la fi els mateixos requeriments de qualitat que el contingut periodístic "en paper". La web no és una excusa per rebaixar la qualitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.