dissabte, 30 d’octubre del 2010

L'interactivitat sempre present a internet

En primera instància, m'agraderia abordar una vegada més sobre els RSS. Em semblen molt correctes i acertades les conclusions extretes fins ara per la Laura, la Elisenda i la Cristina, sobretot pel fet de considerar-lo més com a una eina. Per fer un símil, crec que seria com fer-se un vestit a mida, una pàgina on trobes els diferents àmbits d'informació que a un li interessa. Però crec que s'hauria de divulgar més, perquè jo mateix havia vist moltes vegades "això del RSS" però no s'havia exactament en que consistia, i és molt útil per a tenir els titulars més importants de tota la informació que més t'interessa reunits en un mateix lloc, és fàcil ràpid i simple.
També vui comentar sobre altres temes, tot i que aparentment estan més vinculats al contingut, crec que ajuden a millorar la interactivitat entre l' emissor i el receptor. Per començar els vídeos que apareixen en pàgines web, com diu Eva Dominguez " fa la presentació més visual que textual" i això fa que la noticia amb aquest suport, sigui més clara, entenedora i ajudi a interactuar al consumidor més amb la noticia.
Un altre suport que crec que cal anomenar són els videoblogs, en els quals els seus creadors enlloc d'explicar els fets, ho pengen am vídeo a la xarxa, per tant és com el cas anterior, el fet de veure el contingut d'aquesta forma enlloc de format text, pot provocar mes implicació i interacció per al visitant.
Un altre tipus d'interaccio la consideraria les wikis, ja que entre els usuaris s'han de posar d'acord per triar quina és la millor definició per a cada concepte.

Per acabar, m'araderia deixar clar que en aquests exemples anteriors potser no hi ha la interacció tal i com l'hem intentat definir entre tots anteriorment en els posts, però considero que hi ha una relació entre tots aquests agents que divulguen i compartiexen informació

ALEIX SERRA SOLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.