dilluns, 25 d’octubre del 2010

Per què s'elabora el contingut?

En un primer moment pot semblar una pregunta simple i fins i tot absurda. La resposta però, ens dóna les dues claus per iniciar amb bon peu l'elaboració d'un bon contingut.

- Primera clau: els continguts es creen pels usuaris. Per poder fer un bon 'màrqueting on line' cal tenir continguts de qualitat, perquè el contingut és el producte que té un valor i un cost; és el producte o servei que es crea, es distribueix i s'intercanvia.

- Segona clau: el contingut ha de ser original perquè ha de convèncer a l'usuari.

Per elaborar aquesta reflexió he seguit el pensament de Seth Godin, un gurú del màrqueting on line que ha popularitzat la frase: 'Si hem de vendre vaques, em posaré a vendre'n una de color lila'. Godin diu que el contingut ha de ser l'essència que connecta la gent que comparteix un mateix interès. Els mitjans de comunicació, però també el particular que vol que la seva pàgina web sigui influent, ha de liderar aquesta gent. Segons l'expert, 'per tenir èxit a Internet hem de ser caps d'una tribu', entesa com el grup de gent interessat per la temàtica del nostre contingut.

Cristina Solias

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.