El contingut es pot dir que és tot allò que conté una pàgina web, és a dir, textos, títols, subtítols, anuncis, enllaços a altres pàgines web (hipertext), format, imatges, vídeos, etc. Per tant, podem veure que no és necessari que hi hagi un contingut visual perquè formi part del contingut, ja que hi ha altres que no ho són, com les imatges, i ens transmeten informació que pot ser igual d'important que un text.
A més a més, el disseny també forma part del contingut, si llegim la lectura Estudio del Eyetrack III del Poynter Institute, podrem veure que quan es crea una web s'estudia, fins i tot, el moviment de l'ull a través de múltiples dissenys de la pàgina d'inici per tal de veure quins continguts seran llegits i quins seran "escanejats". Per tant, ens dóna informació sobre quina o quines parts són les més importants.
D'altra banda, voldria comentar que estic d'acord amb la Vanessa Carrión Arroyo, perquè comenta que aquest contingut pot ser especialitzat o general, però també cal tenir en compte els destinataris. També estic d'acord amb la Marina Sainz Comas quan diu que el contingut de vegades no és de molt bona qualitat. No obstant això, crec que tant si el contingut és de bona qualitat, com si és especialitzat o general, continua sent contingut i és la nostra responsabilitat verificar si aquell contingut que acabem de consultar és fiable o no.
Ester Marín Yébenes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.