dimarts, 2 de novembre del 2010

Notícies perennes?


En relació als ítems que ha posat sobre la taula l'Eva, vull destacar l'actualització constant de la informació. Amb el suport digital les publicacions no caduquen i moren al dia següent com passa als diaris en paper, sinó que qualsevol altre dia la nostra informació pot ser comentada, actualitzada, rectificada, ampliada...

D'aquesta manera, desapareix d'alguna forma el concepte estricte d'actualitat (tot i que amb això no vull dir que desaparegui aquest criteri dels mitjans de comunicació, però sí que és una tendència que es veu clarament en els blogs).

Les modificacions també poden ser conseqüència d'una estratègia de competència , com avançava la companya Elena Cortijo, per trobar les etiquetes i la manera que el nostre enllaç estigui en les primeres posicions d'un cercador com pot ser Google. És a dir, pot ser una manera d'aconseguir més visites!

Si veiem per mitjà de Google Analytics que els usuaris del nostre blog hi entren majoritàriament buscant informació sobre un personatge i el nostre post només conté una frase cèlebre d'aquest personatge, podem modificar el nostre contingut per tal de no decepcionar l'usuari, perquè si ho fa, possiblement no torni a entrar mai més al nostre espai.

Cristina Solias

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.