dimarts, 9 de novembre del 2010

Organització del contingut

Com està distribuït el contingut? L’usuari pot trobar la informació desitjada fàcilment?
a).- El contingut del mitjà està distribuït per seccions, cada secció conserva el mateix estil (tipografia, distribució, etc.), cada article està estructurat a partir de títols, subtítols i paràgrafs, els quals faciliten la lectura. A més a més, la informació més important està destacada en negreta i hi ha un cercador que facilita la nostra cerca. (3 punts)

b).- El contingut del mitjà està distribuït per seccions, cada secció conserva el mateix estil (tipografia, distribució, etc.), cada article està estructurat a partir de títols, subtítols i paràgrafs, els quals faciliten la lectura. A més a més, la informació més important està destacada en negreta. No obstant això, no hi ha cap cercador que faciliti la nostra cerca. (2 punts)

c).- El contingut del mitjà està distribuït per seccions, cada secció conserva el mateix estil (tipografia, distribució, etc.), cada article està estructurat a partir de títols, subtítols i paràgrafs, els quals faciliten la lectura. No obstant això, no hi ha cap informació destacada en negreta ni cap cercador per facilitar la cerca de la informació. (1 punt)

d).- El contingut del mitjà està distribuït per seccions, però cada secció té un estil diferent, per tant no hi ha un criteri definit. D’altra banda, no es fa un bon ús de subtítols i paràgrafs en els articles, no hi ha cap informació destacada en negreta ni cap cercador per facilitar la cerca de la informació. (0 punts)
Ester Marín Yébenes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.