Com a definició, podem dir que el contigut dels mitjans de comunicació el formen totes aquelles característiques que donen sentit a una publicació, ja sigui el text, les imatges, les animacions, els videos… Tota aquella informació que dóna vida i sentit, per exemple, a les pàgines web.
Hem de tenir en compte la clara importància que aporta el contingut, ja que el podem considerar com a part essencial per la comprensió de qualsevol publicació, sense un bon contigut no hi ha res.
En el cas de les pàgines web, un del mitjans de comunicació més utilitzats actualment, és de vital importància que els usuaris rebin una informació completa però a la vegada concreta, i sobretot comprensible. Tal i com especifica Juan Carlos García Gómez a “Escribir para la Red”, la lectura ha der ser relativament fàcil per tos els usuaris als que va destinada, ja que si no provoca que els lectors decideixin no continuar informant-se. La publicació ha de cridar l’antenció, però a la vegada a d’aportar tots aquells objectius pels quals s’ha dut a terme la realització de la pàgina web.
Jo també comparteixo la opinió de la Marina Sainz i l’ Ester Marín, quan afirmen que moltes vegades el contigut no s’utilitza o no s’especifica correctament, però tal i com afirma l’Ester, nosaltres som els responsables de interpretar la informació i decidir si és fiable o no ho és.
Elena Cortijo Soro
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.